خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

اولین نوشته دور از وطن

بسم رب الاولیاء والمقربین  

 

سلااااااااااااااااااااااام  

خوبید ؟... 

خوشید ؟... 

سلامتید ؟... 

خوش میگذره؟... 

هیچ نگرانی که ندارید .....خداراشکر ... 

امیدوارم که خوب باشید ..خوش  و خرم باشید...وخبرهای خوبی بهتون رسیده باشه .... 

غم غصه واز این حرفها نداشته باشید . 

با موضوع جدید این وبلاگ افتتاح میکنم اومیدوارم که خوشتون بیاد واز مطالبش استفاده کنید ... 

گل یاس هستم 19ساله قبلا اهل قم بودم ... 

تا 15سالگی ایران -قم بودم ... 

ولی حالا در کشوری دیگری هستم ... 

به اسم :بحرین  

قرار در این وبلاگ درباره بحرین ومردمانش وتاریخی که داشته بنویسم ... 

بابا نترسید کسل کننده نیست ...خیلی جالب از من گفتن بود دیگه ... 

کسی هم مجبور نیست بیاد وبخونه  "شوخی کردم "... 

هر کی اومد خوشحال میشم ..  

مهمون حبیب خداست ..مگه میشه بیرونش بکنم !!!! 

هر کی اومد خوشحال میشم ... 

حالا یخورده درباره وبلاگ بنویسم : 

ان شاء الله قرار با عده ی از دوستان عصرهای جمعه بریم جاهای دیدنی وزیارتی "بحرین" وهر جایی رو که دیدن کردیم در این وبلاگ مینویسم .... 

فعلا تا اینجاش داشته  باشید تا بعد ... 

در ارسالی بعد درباره خودم مینویسم چی شد که اومدیم بحرین ... 

ودر اخر از برادر گرامی "محمد ابراهیمی "تشکر میکنم خیلی به زحمت افتادن "براشون ارزوی موفقیت میکنم در همه مراحل زندگیشون "  

حسینی باشید یاعلی مظلوم  

علی علی  

نظرات 4 + ارسال نظر
من الغریب الی الحبیب شنبه 20 مهر 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
خیلی عالیه
انشاالله قلمتون روون و در راه خداو اهل بیت باشه
اما خب
خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است !!
موفق باشید
یاعلی مدد

از الف! یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

مبارکه!
یهکم محتوایی تر پلیز!

بسم رب المهدی
"عجل الله تعالی فرجه الشریف "
چشم حتما تازه اول کاریم از پستهای دیگه کارمون شروع میشه
ممنون که سر زدید موفق وموید باشید
حسینی باشید یاعلی مظلوم علی علی

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام خیلی با وبلاگت صفا میکنم البته به خاطر صفای دل خودته چون دل قشنگت با صفاست امیدوارم همیشه دلت یه اینه ژاک باشه رو به خدا
دایی احمد

بسم رب المهدی
عجل الله تعالی فرجه الشریف
سلاااااااااااام دایی عزیزم خوبی دایی اومیدوارم که خوب باشی وهیچی نگرانی نداشته باشی ممنون که به کلبه حقیرانه خواهر زادت سر زدی خیلی خوشحال شدم خیلی خیلی لطف داری دایی جان از راه دور میبوسمت بوس بوس بوس

امیر ...... دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام خواهری

واقعا زیبا بود

اصلا میشه مگه نوشته های تو زیبا نباشه


هر کاغذی که از زیر قلمهای تو میگذرد زیبا مینویسد


افرین به خودم چون خواهر خودمی.........

البته قلم شکسته من کجا و قلم طلایی تو کجا

مارا از دعای خیرتان محروم نکنید با هدیه دسته گلی از صلواتبر محمد وال او

بسم رب المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
سلام داداشی خوبید خوشید سلامتید ؟
ممنون که سر زدید ما کجا وشما کجا این چه حرفیه که گفتی داداشی شما که از من خیلی بهتر هستید از همون حرفهای خودمونی معلوم دیگه نبینم از این حرفها بزنید محتاجیم
حسینی باشید یاعی مظلوم علی علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد