خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

تا خاک نشدی خاکی باش

بسم رب المهدی(( عجل الله تعالی فرجه الشریف )) 

 

سلام  

اومدم بگم .... 

که همش بلدیم فقط حرف بزنیم دل خوشی بدیم .... 

فقط بلدیم حرفهای قشنگ بزنیم .... 

تا میاییم عمل کنیم فراموش میکنیم .... 

تا کی باید فقط حرف بزنیم ... 

دروغ بگیم ... 

بابا ماشاءالله یک رنگ که نیستید هزارتا رنگ دارید .... 

نشنیدید میگن تا خاک نشدی خاکی باش ... 

اره یادت این چند بار گفتم .... 

اره تو گفتی من باور کردم که یادت هست ... 

بی خیال ... 

صفر هم داره تموم میشه  .... 

یخورده بخودتون بیایید .... 

از من گفتن بود ... 

اصلا من کیم که دارم این حرفها رو میزنم ....  

خوش باشید خوش خوش ... 

انقدر خوش باشید که خودتون رو هم فراموش کنید  .... 

که کی بودید چی شدید .... 

اره اولش هم با خودمم ...    

 

خداحافظ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
انشاءالله که همه یه روزی به خودمون بیایم .موتوا قبل ان تموتو زیاد شنیدیم ولی حیف که عمل نمی کنیم هنوز جدی نگرفتیم آخه!!

راستی خانمی وبلاگت خیلی خودمونی و دلنشینه کلا همه چیش قشنگه مخصوصا نوای وبلاگتم خواستم گفته باشم نگفته نمیرم!
التماس دعا
علی وار باشی
یاعلی مدد

ساقی چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://http://kooleposhtieeshgh.blogfa.com/

نگاه توست که رنگ دگر دهد به جها ن

اگر که دل بسپاری به مهر ورزیدن

اگر که خو نکند دیده ات به بد دیدن

امید توست که در خارزار، کوه ،کویر

اگر بخواهد ، صد باغ ارغوان دارد .

دلت به نور محبت ، اگر بود روشن

تو را همیشه چون گل ، تازه و جوان دارد

فریدون مشیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد