خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

بی تو من خیلی تنهام

بسم رب المهدی  

"عجل الله تعالی فرجه الشریف " 

 

سلام  

 

نمیدونم ....میدونی که من بی تو خیلی تنهام .... 

امروز که بیدار شدم ...  

بیاد روزهای گذشته افتادم ... 

یادته .... 

چه روزهای بود ... 

ارزش اشک ریختن نداره .... 

ولی شکستم ... 

یادته ... 

الکی با حرفهات دل خوشی میدادی .... 

یادته ... 

 ولی یادته گفتم  

حس بدی دارم .... 

اره ... 

کم کم خبرش میشنوی ... 

اره ... 

همون خبری که ... 

دربارش گفتم .... 

اره... 

خبری که .... 

هر وقت دربارش حرف میزدی ... 

گریم میگرفت ... 

اره همون  

یادته.... 

 

میدونم برات عجیبه ، این همه اصرار و خواهش
این همه خواستن دستات ، بدونه حتی نوازش
 
میدونم که خنده داره ، واسه تو گریه ی دردم
میگذری از من و میری ، اما باز من برمیگـردم
 
میدونم برات عجیبه ، من با اون همه غرورم
پیشه همه ی بدی هات ، چجوری بازم صبورم
 
میدونم واست سواله ، که چرا پیشت حقیرم
دور میشی من و نبینی ، باز سراغت و میگیرم
 
میدونی چرا همیشه ، من بدهکار تو می شم
وقتی نیستی هم یه جوری ، با خیالت راضی میشم ؟
 
میدونی واسه چی از تو ، بد میبینم و میخندم
 تا نبینی گریه هام و ، هر دو چشمام و میبیندم ؟
 
چاره ای جز این ندارم ، آخه خون شدی تو رگهام
میمیرم اگه نباشی ، بی تو من بدجوری تنهام
 
میدونم یه روز میفهمی ، روزی که دنیا رو گشتی
 من چجوری تو رو خواستم ، تو چجور ازم گذشتی!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حس غریب شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://open1.blogsky.com

سلام عزیزم
چرا اینقدر دلتنگی؟؟
امیدت کجاست؟؟؟
توکلت کجاست؟؟؟

مسافر دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام آبجی جونم

آبجی گل یاس عزیزم

باز چی شده
باز چرا زانوی غم به بغل گرفتی ؟

آبجی از تو یکی حداقل این انتظار وتوقع رو نداشتم

ابجی بابا تولدت بوده چرا عزا گرفتی
چرا همش از داداش محمدت صحبت کردی
حداقل نشد ابجی یه اسمی هم از ما ببری
من که برات مسیج فرستادم وتولدت رو بهم تبریک گفتم
نکنه خوشحال نشدی
این طور که معلومه خوشحال که نشدی هیچ .ناراحت م شدی که ۱سال بزرگتر شدی

به قول داداش امیر پیرمرد کاش ما هم رو یه کم مثل داداش محمدت دوست داشتی

بابا سر از این لاک تنهایی در بیار
توکل کن به خدا
نا امید نباش
زندگی واین دنیای فانی ارزش این همه غصه خوردن رو نداره ابجی جونم
شاد باش وشادی کن وشادی رو به دیگران هم هدیه کن وبا دیگران شادیت رو تقسیم کن

ممنونم ابجی جونم که به وبلاگم سر زدی
موفق باشی عزیز

بسم رب المهدی
عجل الله تعالی فرجه الشریف

هی ابجی داغ دل من تازه نکن ...
شادم ابجی ...
بی خیال ........

سارا شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://unicornland2008@gmail.com

منم خیلی تنهام ...
از زمین و زمینیا دلگیرم...به خودش قسم اگه گناه نبود ...میکردم... .
میدونم اینارو هم داره میبینه و عذاب وجدان دارم...
اصلا چرا اومدم اینجا؟؟؟
طراحی وبلاگت خیلی قشنگه سال نوت پیشاپیش مبارک
برام دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد