خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

سخن از جدایی نیست !!

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comپرستوها چرا پرواز کردیدبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comجدایی را شما آغاز کردید بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخوشا آنکه دلداری ندارندبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ،برای تو رهایی بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبرای من فقط درد جداییبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ،برای تو چه آسانبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comولی قلبم ز واژهاش چه سوزانبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ طلوعم بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ غروبم بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ توی ای تنها امیدمبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comخداحافظ توی ای تنها امیدم بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com




امروز نیومدم از جدایی حرف بزنم

از دردی که سالهاست با من و انتها نداره 

از دردی که قبل از تولدم بود و تا حالا ادامه داره 

می خوام از کسی بگم که همه دردهای دنیارو به من تقدیم کرد 

کسی که همیشه در حال دل شکستن من و غصه دادن من 

کسی که از من جز خوبی و محبت ندیده 

و چیزهای که برای من پر ارزش بودن ، حتی از جونم 

ازم گرفت .

تو این چند سال همیشه بخشیدمت و به دل نگرفتم و بی خیال این کارات شدم 

ولی حالا .....

دیگه نمیگذرم 

نه تو این دنیا نه تو اون دنیا 

از خدا میخوام همنطور که از من همه چیزم گرفتی 

خدا همه چیزت ازت بگیره 

داغ بچه هات را روی دلت بذاره 

و هر روز و هر دقیقه و هر ثانیه درد بکشی و بسوزی 

وزمین و زمان تو را لعن کنن 

هر چند برای تو این چیزها کم خیلی کمتر از اون چیزی که به من دادی 

ولی یادت بمونه خدایی هم هست 

این چند روز را خوش باش 

ولی کم کم لحظه های خوشیت تموم میشه 

نا گهان زود دیر میشود 


و در اخر

شعرم نه تقدیم به تو بلکه به دل شکستم 



بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

الهی بمیری  شکستی دلم را، همه ارزو هام بپاهات هدر شود 


الهی نبینی زدنیا تو خیری ،خوشی هام فنا شود


الهی بگیره خدا از تو هر چی که از من گرفتی و عمرم تموم شود

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://allahgholi81@yahoo.com

سلام
دوست عزیز این دومین باریه که به کلبه من سر میزنی و ممنون
ولی نوشته هات درست نمیاد باید فونت رو عوض کنی
باز ممنون

داداش خوب جمعه 21 آبان 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام خواهر

واقعا شعرات با غم سنگینی همراه هست .......

چقدر سوزناک ...

با این اهنگ وبلاگ و این دلنوشته های محزون ادم خیلی دلش میگیره

انگار با کوله باری از تنهایی و حسرت و اندوه و حزن و ........ توی بارون پاییز و توی جنگل برگ ریخته و دوردست در حال قدم زدن هستی و...........

خواهش میکنم حس خودت را به بهار سبز و شاداب و دلربا

و درمیان باغی پر از گل و بلبل و سنبل و با دستانی پر از

بفشه و با امید به آینده زیبا قدم بزن

تا آدم وقتی تو را میبینه به زندگی امیدو ار بشه

به هرحال ............

شعرت زیبا و قشنگ بود

به داداشت رفتی....

یا علی مدد

سلام برادر
ممنون که سر زدی
و ممنون از حرفهای که زدید
من که به اینده امید وارم اگه نبودم که اینجا نبودم
من از ناامیدی که حرفی نزدم ولی از غصه ی که تو دلم بودت حرف زدم
و امیدوارم هر چی زودتر جواب اون همه بدی رو میبینم خیلی زود زود
ولی چشم از این به بعد سعی میکنم شاد بگم
علی یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد