خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

راهی مشهد الرضا

بسم الله الرحمن الرحیم 

چند روزیست که دلم هوای حرمت کرده است ....

هوای اقامت در حرمت کرده است ...

باز دلم برای کبوترهای حرمت تنگ شده است ....

دلم برای غروب جمعه هایت تنگ شده است 

دلم برای شروق افتابی که در کنار نورت کم می اورد تنگ شده است ....

چند روزیست دلم هوای دیدنت را کرده است ...

دیدنت را از خدا خواستم و حال جوابم را گرفتم ....

باز کرم کردی و بنده گناه کارت را به بهشت مشهدت دعوت کرده ای ....

نمیدانم  با چه زبانی  شکر کنم ارزو داشتم که در محرم حسینت در هیئتش باشم ....

ولی دعوت نشدم ...

وحال آغاز ماه صفرت مرا به مشهد الرضا دعوت کردی ممنوننتم ....

در اخر نمیدانم شکر کنم یا.....

نمیدانستم که جواب نفرینهایم را به این سرعت میدهی .....

حال میخواهم بسوزی و اتش بگیری ...

دوست داشتم داغ فرزندانت را ببینی ....

ولی این دردی که به سراغت امده بیشتر از این چیزهاست ...

حال که زائر امام هستم برایت  دعا میکنم که هدایت شوی ...

هرچند میدانم  انقدر غرق سیاهی شده ای که دیگر نوری را نمیبینی ....

ولی برایت دعا میکنم ...


دوستان من را ببخشید اگه خدای نکرده بدی در حقتان کردم و یا بی احترامی کردم 

حلال کنید 

ان شاء الله در مشهد الرضا دعا گوی همه شما بزرگوارن هستم 

وممنون از لطفی که نسبت به من داشتید 

و از حظورتون در این کلبه ی حقیرانه ممنونم 

تا دهفته ی دیگر 

خدانگهدار .....

نظرات 7 + ارسال نظر
ایران فروم دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.ifin.ir

سلام

امیدوارم بهتون خوش بگذره.
منم دعا کنید.

کمال دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.sosan4.blogfa.com

سلام خوشا به سعادتت بانو
التماس دعا داریم برات
اگه کاری داشتی خبر کن
دار الحجه وقتی رفتی برام دعا کن بعدشم نت خواستی بری میتونی همون جا تو حرم بپرسی کتابخونه حرم کجاست کنار دارالحجه است بعد کهر فتی تو کافی نت داره
اونجا بیا و نظرات دوستان رو بخون خب بای بای

عزیز دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://bady3665@yahoo.com

سلام خیلی نامردی اومدی ایران و منو خبر نکردی بیام ببینمت

امید دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://omidee.blogfa.com/

سلام دوست عزیز خوبی وبلاگ بینهایت زیبا و دلنشینی داری یه خواهشی ازت دارم اینم اونه که میشه کدی که صفحات وبلاگ رو تقسیم بندی میکنه برام بدی تو قالب شما است میشه برام بدی یه دنیا ممنون میشم اگه هم نتونستی فدای سرت حداقل بهم سر بزن

مجتبی سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://allahgholi81@yahoo.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حالتون خوبه؟ خیلی خوشحالم که این سفر مبارک و پربرکت نصیب شما شده و میتونید به پابوسی سطلان سریر ارتضی آقا علی بن موسی الرضا برید امیدوارم بتونید بهترین توشه رو برای خودتون بردارید تا در ادامه راه زندگی همیشه موفق و سلامت و پیروز و پایدار باشید
مارو از دعای خبر محروم نکنید همیشه به یادتون هستم

آن نسیمی که به من بوی خراسان آرد
چون دم عیسی در کالبدم جان آرد

جانها بفدای خسرو سلم و رضا
شاهی که زحق گشته ملقب به رضا
زیرا که زقول و فعل شاهنشه طوس
هم دشمن و هم دوست از او بوده رضا


مجتبی شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://allahgholi8@yahoo.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر عزیز دلم

ای شه طوس بدیدار تو باز آماده ایم
در حریم توپی راز و نیاز آمده ایم
ما گدائیم و تویی پادشه بنده نواز
خدمت پادشه بنده نواز آمده ایم
دل مشتاق ز بس تشنِۀ دیدار تو بود
برلب چشمۀ الطاف تو باز آمده ایم
تا کنی با خبر از راه حقیقت ما را
با دلی پاک بخلوتگه راز آمده ایم
چهره بگشای که جان در قدمت افشانیم
قبله بنمای که از بهر نماز آمده ایم
بی جواز تو متاعی نه پذیرند زما
رحمتی کن که با مید جواز آمده ایم
خسروا از پی روبیدن گرد حَرمت
چون با دل پر سوز و گذاز آمده ایم

محسن(حاجی) چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام بر بهترین..............
هر چند محل حضورت خدمت رسیدم و عرض ادب کردم
اینجا هم میگم دعات مستجاب. زیارت قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد