خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

اینجا دیگر خبری گفته نخواهد شد !!!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


اینجا دیگر خبری گفته نخواهد شد !!!


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

سلام خدمت همه دوستان عزیز 

امیدوارم که خوب باشید و هیچ نگراین نداشته باشید و دوستان را از دعای خیرتون محروم نکرده باشید 

اومدم از همه دوستانی که به من کمک کردن تو خبر دهی تشکر کنم و ازشون میخوام من ببخشند اگه اذیتشون کردم یا حرفی زدم باعث ناراحتیشون شد 

و تشکر میکنم از گروه ره پویان آزادی که من تو این مدت یاری کردن 

و ان شاء الله  دوستان ره پویان آزادی ادامه خبرها رو به شما  خواهند رساند 

و من را ببخشید که نمیتونم باشم 

چون قرار جایی برم که دسرسی به این دنیایی مجازی نخواهم داشت 

اگه عمری باقی مونده بود ان شاء الله با پیروزی حق بر باطل بر میگردم ......

وبا شادی دل مردم بحرین شادی خواهیم کرد 


وباز تکرار میکنم میتونید ادامه خبرهارا از وبلاگ "صدای بحرین " که صاحبش گروه ره پویان آزادی هست 

تماشا کنید 

و در اخر 

التماس دعا از همه دوستان 

مردم مظلوم بحرین را از دعاهای خیرتان محروم نکنید

حق یار ونگهدار همه دوستان تا پیروزی انقلاب بحرین 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم 

 از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


نظرات 16 + ارسال نظر
داداشی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 08:55 ق.ظ


سلام خواهر جون

عجب باور کن ادرس را چک میکردم

همه چی شبیه وبلاگت بود

اما خبری از بحرین نبود .......

نمیدانم چی شده

یه دفعه تغییر داده شد

نکنه تو زندان ال خلیفه باشی

و اونا ازت خواسته باشن دیگه ننویسی

به هرحال

ما اینجا خونه ماست

و

خدانگه دار

سلام برادر عزیزم
خوبید ؟
ممنون که همیشه بیاد من هستید خیلی خوشحال میشم شما رو اینجا میبینم
شاید به این زودی خبر من هم بشنوی که تو زندانهای اونها باشم !!!!
الله اعلم .....
حق یار و نگهدارت

داداشی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 08:57 ق.ظ


سلام خواهر

هر جا که باشی خدا نگه دارت

ما دعا گو هستیم

تا پیروزی بحرین

منتظریم


خدا نگه دار

داداشی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 09:02 ق.ظ


سلام

چه اهنگ زیبایی گذاشتی

واقعا زیباست

غم تمام وجود ادم را میگیره

هنوز هم از عاشقی چیزی یادت مونده

خوبه...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام. من چندین بار نظر گذاشتم اما تأیید نکردید. نمی‌دونم چرا!
امیدوارم هرجا هستید صحیح و سالم باشید. من هر روز وبلاگتون را چک می‌کردم. به امید پیروزی مردم بحرین و وصال عاشقان.

گمنام سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

تا کی می‌رید؟

غریبه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

موفق باشید

ممنون همچنین شما :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام. بابت تأیید ممنون. اما جواب نداشت این دفعه. در هر حال متشکرم. امیدوارم به وصل نزدیک و نزدیک‌تر بشید. مطمئن باشید هر لحظه که می‌گذره دارید به وصال نزدیک‌تر می‌شید. شک نکنید. کافیه ایمان داشته باشید که می‌رسید. خدا به ایمان آدم‌ها نمره می‌ده.

بسم الله الرحمن الرحیم
وعلیکم السلام
ممنون از اومدنتون تو وبلاگم خوشحال میشم :)
ان شاء الله ....
به امید پیروزی حق بر باطل
و باز ممنون
حق یارو نگهدارتون باشه

غریبه سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام. کاش خودتون توی وبلاگ خودتون، اخبار بحرین را می‌گذاشتید. صدای بحرین خیلی دیر به دیر می‌زارن. شما ماشالله هر روز اخبار جدید داشتید.
تا کی نیستید؟ تا کی خبری نمی‌دید از اونجا؟
بی‌صبرانه منتظر پاسخ هستم.

داداش پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 09:57 ق.ظ


سلام

خوبید

خودم نمیدونم اینجا کجاست

....

چه خبر ؟؟؟؟...


برادر شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام

هر روز اهنگت را گوش میکنم

مرسی

جوادی نسب شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.shia-sonni.com

نمیدونم چی بگم
فقط همین رو بلدم
کاش.....
قلم چو به اینجا رسید سر بشکست
یاحق

غریبه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام.
من یه نظر گذشتم مثل این که جواب نداشت.
شما تا کی نیستید؟ تا کی نمی‌یایید؟ کجا رفتید که فرموده بودید: «خودم نمی‌دونم اینجا کجاست!»
بحرین چه خبره؟ حال شما خوبه؟ حال بقیه خوبه؟ تو رو خدا جواب بدید.

داداشی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام

هنوز زنده ای؟؟؟

یا ........

خبر ندارم...

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام برادر
هنوز زندم نگران نباش !!!!

داداشی دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام

روزت مبارک خواهر محترم

هرچند میدونم اونجا هوایش غمگین هست

ولی وظیفه ام بود که ........

ولادت حضرات زهرا (س) مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام برادر
ممنون ، من هم میلاد حضرت زهرا ((علیه السلام )) به شما تبریک میگم و روز زن را به خانم محترمتون امیدوارم زندگی خوبی رو داشته باشید
ممنون که بیادم هستید
موفق و موید باشید
پیشاپیش هم روز مرد رو به شما تبریک میگم
انیدوارم پدر خوبی برای فرزندانتون باشید و همسر خوبی برای خانمتون
و مطمئن هستم که هستید
یاعلی ... علی علی

داداشی چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام

خوبی

چه خبر

به خاطر تبریک روز مرد سپاسگزارم

موفق و موید باشید

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
ممنون خوبم
شما خوبید ؟؟
امیدوارم که خوب باشید و هیگ نگرانی نداشته باشید
من نمیبینید خوشید دیگه !!!
خواهش میکنم
التماس دعا

داداش دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:33 ق.ظ


سلام

چه مداحی زیبایی....

خیلی گوش کردم...

... شعرش هم زباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد