خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

دلم برایت تنگ است ...

بسم الله الرحمن الرحیم 


حسی عجیبیست روزها تکرار میشود دلتنگی ها شروع میشود ....

دلم برایتان تنگ شده است ....برای فریادها ....برای مقاومت کردن ها ....

دلم برای پرواز کردن ها تنگ شده است ....برای لبخندهاتون تنگ شده ....

برای ساده و پاک بودن دلهاتون تنگ شده .....کاش میشد از این قفس ازاد شد ....

دلم برای بودن در کنارتان تنگ شده است .... دلم برای شنیدن صدای الله کبر تنگ شده است ...

دلم برای بوی غربتت تنگ شده ....دلم برای مظلومیتهات تنگ شده ....


سالروز شهادتت هم گذشت 

دلم برایت تنگ شده است .....



. . یجری فی دمنآ برکآن .. لن ننسىـآ أحمد فرحآن . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد