خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

خـــلوت ^ـــ^ دل

حـــرف دل یـــک غـــریبه

امیدوار ...

سالها ثانیه را بشمارم 

بر سر عهدی که با تو دارم

از همان روز که گفتی فردا

سالها رفته و امیدوارم

سالها رفته و هنگام نماز 

به خداوند ترا بسپارم

روزها  منتظرت بنشینم 

شب به امید تو من بیدارم

 

صبح هر روز ترا می خوانم

عصرها در هوست بیمارم

شده از یاد تو گفتن، سخنم

شده دنبال تو گشتن، کارم

به هوایت برَوَد فریادم

بر زمینت بخوردَ آوارم

نام من یاد نداری تو ولی

من بجز نام ترا بیزارم

سالها شعر ترا می گویم 

سالها رسم ترا پرگارم

دیگر از زنده من نیست اثر

سالها گشته که من مردارم

شادم از آنکه بمیرم شاید

به کنارت برسد اخبارم 

شاید از کار خداوند  شود 

که به یادت برسد آمارم 

بلکه آن عهد به یادت آمد

شاید هم خوانده شَوَد اشعارم 

آری رویای قشنگی ست و حیف 

به حقیقت نرسد انگارم

در حقیقت نشود کاری کرد

چونکه از حیث تو در انکارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 07:30 ق.ظ http://allahgholi81@yahoo.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیک خوبی شما؟ امیدوارم که همیشه سلامت و موفق و سربلند و پیروز باشی و بتونی در کنار خانواده به خوشی و خرمی زندگی کنی .
چند کلمه نوشتی منم با چند کلمه جواب میدم

آنان که زما دور ولی در دل و جانند
بسیار گرامی تر از آنند که بدانند

جانا به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

بی قرار مهدی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 05:40 ق.ظ http://saiban.blogfa.com/

سلام علیکم

وبلاگتون بسیار عالی است

اگر موافق با تبادل لینک بودید اطلاع دهید
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد